Ikzoekeenkuisvrouw

Hulp aan Huis wordt Group-f dienstencheques

Wat verandert er voor u binnen de huidige werking? Helemaal niets! De vertrouwde huishoudhulpen en vaste contactpersonen blijven dezelfde en uw aanvraag voor een poetshulp of job komt bij de juiste personen terecht.

Group-f bedankt u voor het vertrouwen en kijkt alvast uit naar een verdere samenwerking!

Wat moet ik doen ?

Registratie bij Sodexo

U dient éénmalig registratie te doen als gebruiker bij Sodexo om een gebruikersnummer te krijgen. Indien u dat wenst zal Hulp aan Huis u hierbij begeleiden. 

Eens dit in orde is moet u er enkel voor zorgen dat uw cheques tijdig besteld zijn zodat uw poetsvrouw op tijd kan betaald kan worden.

 

We overlopen even wat u moet doen

  • U schrijft zich gratis in bij Sodexo via internet of via het inschrijfformulier dat u kan vinden op https://dienstencheques.vlaanderen.be/.
  • U maakt de keuze tussen papieren of electronische dienstencheques
  • U ontvangt van Sodexo (per mail of per post):
    • het gebruiksnummer: dit hebt u nodig om cheques te bestellen
    • toegangscode tot de beveiligde website: Deze hebben gebruikers van electronische dienstencheques nodig om de prestaties die werden ingegeven door uw poetsvrouw te bevestigen.
      U kan hier ook uw portefeuille raadplegen, historiek van de geleverde prestaties opvragen enz.

Hebt u nog geen kuisvrouw?

Contacteer dan Hulp aan Huis.
Wij noteren al uw gegevens en zodra we een geschikte kandidaat gevonden hebben contacteren wij u voor verdere afspraken.

Hebt u al een kuisvrouw gevonden?

Dan kunt u overgaan tot de bestelling van de cheques.

U bestelt uw cheques bij Sodexo door overschrijving van het exacte bedrag: aantal cheques x €9.

  • In geval van papieren cheques worden deze u toegestuurd per post. Hou er rekening mee dat na overschrijving het ongeveer 1 week duurt vooraleer u de cheques ontvangt
  • In geval van electronische cheques worden deze beschikbaar gesteld in uw electronische portefeuille, die u op het internet kan raadplegen met uw toegangscode; Na overschrijving duurt het ongeveer 3 dagen vooraleer de cheques in uw portefeuille beschikbaar zijn.

De overeenkomst

U ondertekent met Hulp aan Huis een overeenkomst waarin alle afspraken worden vastgelegd.
Deze overeenkomst is opzegbaar mits het respecteren van de opzegtermijn.
De afspraken die hierin zijn opgenomen zijn gaan onder andere over de werktijden, afspraken bij afwezigheid, afspraken rond betaling, enz …

De opstart

De eerste dag komen we samen met de kuisvrouw langs om haar goed op weg te helpen.
We overlopen wat u precies van haar verwacht, tonen de ruimtes die moeten onderhouden worden en maken alle praktische afspraken.
Wil u wekelijks andere accenten leggen in het onderhoud, dan wordt ook dat op dat moment besproken.

U betaalt uw kuisvrouw per gewerkt uur  met 1 cheque.
Zorg er steeds voor dat u tijdig een overschrijving doet naar Sodexo zodat u steeds voldoende cheques beschikbaar hebt.

De opvolging

Hulp aan Huis zal u regelmatig feedback vragen over de prestaties van onze poetsvrouw.

Wil u bepaalde zaken anders aanpakken of bespreken, dan zullen we u bijstaan om deze communicatie vlot te laten verlopen.
Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk en staan garant voor een professionele samenwerking en snelle service.

Want uw poetsvrouw is onze zorg!

Waarmee kunnen we je helpen ?